RSS
GoldenLine
Facebook
Nowoczesna Firma
Blog
Tablet 7"
z Androidem 4.4
Tablet 10 cali dla uczestników
dla uczestników

ITZU - Zarządzanie usługami IT

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób z kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3
  • pracowników firm świadczących usługi IT
  • osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i przygotować się do egzaminu "Foundation Certificate In IT Service Management"(ITIL® V3)

Cel

Szkolenie wprowadza w dziedzinę zarządzania usługami IT (ITSM) w oparciu najnowszą, trzecią wersję biblioteki ITIL®, przedstawiające podstawowe założenia usługowego modelu opisanego przez ITIL®, poszczególne etapy cyklu życia usług IT, procesy, kluczowe role i funkcje.

Czas trwania i forma szkolenia

3 dni, wykład + warsztat

Rodzaj szkolenia

szkolenie zamknięte

Poziom szkolenia

początkujący

Korzyści po szkoleniu

Zdobędziesz wiedzę potrzebną do zaimplementowania zarządzania Organizacją IT zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL® V3. Szkolenie przygotowuje do egzaminu Foundation Certificate In IT Service Management (ITIL® V3).

Przed w ścieżce szkoleniowej

-

Po w ścieżce szkoleniowej

-

Wiedza przed szkoleniem

-

Poruszane zagadnienia

  1. Wstęp do zarządzania usługami IT
  2. Zarządzanie usługami jako praktyka
  3. Cykl życia usług
  4. Strategia usług (Service Strategy)
    • Zarządzanie Portfelem Usług
    • Zarządzanie finansami dla usług IT
    • Komponenty usług
  5. Projektowanie usług (Service Design)
    • Zarządzanie poziomem usług
    • Zarządzanie Katalogiem Usług
    • Zarządzanie dostępnością
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
    • Zarządzanie pojemnością
    • Zarządzanie ciągłością usług IT
    • Zarządzanie dostawcami
  6. Przekazanie usług (Service Transition)
    • Zarządzanie zmianami
    • Zarządzanie konfiguracją
    • Zrządzanie wersjami i wdrożeniami
  7. Eksploatacja usług (Service Operation)
    • Zarządzanie zdarzeniami
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Realizacja wniosków
    • Zarządzanie uprawnieniami dostępu
    • Service Desk
    • Pozostałe funkcje ITIL®
  8. Ustawiczne doskonalenie usług (Continual Service Improvement)
  9. Zasady certyfikacji ITIL®
  10. Egzamin próbny ITIL® V3 Foundation

Jeśli potrzebują Państwo wsparcia, mają pytania lub chcą się upewnić odnośnie wyboru szkolenia prosimy o kontakt pod numerem 0-801 009 706. Nasi przedstawiciele chętnie odpowiedzą na Państwa pytania oraz pomogą w podjęciu trafnej decyzji.

Aby zapisać się na szkolenie otwarte proszę kliknąć wybrany termin szkolenia z kalendarium