RSS
GoldenLine
Facebook
Nowoczesna Firma
Blog
Tablet 7"
z Androidem 4.4
Tablet 10 cali dla uczestników
dla uczestników



R12.2 Oracle Service Contracts Fundamentals (D96340GC10)

Tablet Lenovo (7"/8GB/WiFi/Android) gratis*!

Do szkoleń autoryzowanych Oracle 3, 4 lub 5 dniowych w formacie ILT, zamówionych w Database Consulting.
*Promocja ważna do wyczerpania zapasów lub do odwołania i nie łączy się z innymi promocjami ani zniżkami

Autoryzacja

Szkolenie autoryzowane Oracle

Format prowadzenia szkolenia

ILT - szkolenie klasyczne, w sali szkoleniowej, z trenerem

Kod szkolenia

D96340GC10

Dla kogo

  • End Users
  • Functional Implementer

Czas trwania

3 dni

Cena bazowa

PLN 5334

Cel

  • Author a service contract with a subscription line
  • Manage the service contract schedules, tasks, and communications between service contract parties
  • Organize contracts
  • Explain the negotiation workflow and phases
  • Explain procedures of the contract lifecycle
  • Define Parties, Roles, and Sources
  • Setup renewals
  • Terminate a service contract
  • High level business flows that feature Oracle Service Contracts
  • Renew a service contract

Opis

This course will be applicable for customers who have implemented Oracle E-Business Suite Release 12, 12.2 or 12.2The R12.x Oracle Service Contracts Fundamentals Ed 1 course contains details of how to use and implement Oracle Service Contracts. In this course, you will learn to create and manage service agreements, subscription agreements, warranties, and extended warranties using Oracle Service Contracts. You will also learn the setup steps required to implement this functionality.Learn To: Use the basic service contract termsManually author a service contract with service and usage linesAdd coverage, pricing, and billing detailsApprove and activate the service contractUse Administrator Workbench to manage the contract processUse Customer Acceptance Portal

Tematy

  1. Overview of the Service Contract Management Process
  2. Managing the Negotiation Process
  3. Using the Administrator Workbench and Explaining the Customer Acceptance Portal
  4. Managing the Contract Lifecycle
  5. Setting Up Global Contract Defaults
  6. Confirming E-Business Setups for Oracle Service Contracts
  7. Listing the Oracle Service Contracts Setup Steps
  8. Mapping Time Units of Measure
  9. Setting Up Statuses and Operations
  10. Setting Up Processes and Quality Assurance Checklists
  11. Setting Up Parties, Roles, and Sources
  12. Setting Up Standard Coverage and Subscription Templates
  13. Setting Up Items
  14. Performing Additional Setups
  15. Describing Billing and Pricing
  16. Generating Contract Renewals
  17. Setting Up Contract Terms and Contract Templates
  18. Setting Up Profile Options

Wymagania

    • Oracle E-Business Suite Essentials for Implementers Ed
    • Oracle Service Fundamentals Ed 1

Zgłaszanie chęci uczestnictwa

W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniu prosimy o pobranie i wypełnienie formularza lub wygenerowanie go ze strony, a następnie przeslanie faksem na numer (22) 398 47 82.

Pobierz formularz zgłoszenia w formacie DOC
Pobierz formularz zgłoszenia w formacie PDF

Jeśli potrzebują Państwo wsparcia, mają pytania lub chcą się upewnić odnośnie wyboru szkolenia prosimy o kontakt pod numerem 0-801 009 706. Nasi przedstawiciele chętnie odpowiedzą na Państwa pytania oraz pomogą w podjęciu trafnej decyzji.