ITZU - Zarządzanie usługami IT
Dla kogo
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- osób z kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT planujących doskonalenie wewnętrznych procesów w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3
- pracowników firm świadczących usługi IT
- osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i przygotować się do egzaminu "Foundation Certificate In IT Service Management"(ITIL® V3)
Cel
Szkolenie wprowadza w dziedzinę zarządzania usługami IT (ITSM) w oparciu najnowszą, trzecią wersję biblioteki ITIL®, przedstawiające podstawowe założenia usługowego modelu opisanego przez ITIL®, poszczególne etapy cyklu życia usług IT, procesy, kluczowe role i funkcje.
Czas trwania i forma szkolenia
3 dni, wykład + warsztat
Rodzaj szkolenia
Poziom szkolenia
początkującyKorzyści po szkoleniu
Zdobędziesz wiedzę potrzebną do zaimplementowania zarządzania Organizacją IT zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL® V3. Szkolenie przygotowuje do egzaminu Foundation Certificate In IT Service Management (ITIL® V3).
Przed w ścieżce szkoleniowej
-
Po w ścieżce szkoleniowej
-
Wiedza przed szkoleniem
-
Poruszane zagadnienia
- Wstęp do zarządzania usługami IT
- Zarządzanie usługami jako praktyka
- Cykl życia usług
- Strategia usług (Service Strategy)
- Zarządzanie Portfelem Usług
- Zarządzanie finansami dla usług IT
- Komponenty usług
- Projektowanie usług (Service Design)
- Zarządzanie poziomem usług
- Zarządzanie Katalogiem Usług
- Zarządzanie dostępnością
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- Zarządzanie pojemnością
- Zarządzanie ciągłością usług IT
- Zarządzanie dostawcami
- Przekazanie usług (Service Transition)
- Zarządzanie zmianami
- Zarządzanie konfiguracją
- Zrządzanie wersjami i wdrożeniami
- Eksploatacja usług (Service Operation)
- Zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Realizacja wniosków
- Zarządzanie uprawnieniami dostępu
- Service Desk
- Pozostałe funkcje ITIL®
- Ustawiczne doskonalenie usług (Continual Service Improvement)
- Zasady certyfikacji ITIL®
- Egzamin próbny ITIL® V3 Foundation
Jeśli potrzebują Państwo wsparcia, mają pytania lub chcą się upewnić odnośnie wyboru szkolenia prosimy o kontakt pod numerem 0-801 009 706. Nasi przedstawiciele chętnie odpowiedzą na Państwa pytania oraz pomogą w podjęciu trafnej decyzji.
Aby zapisać się na szkolenie otwarte proszę kliknąć wybrany termin szkolenia z kalendarium